Кошик
414 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

При отриманні замовлення у відділенні кур'єрської служби одержувач зобов'язаний мати при собі паспорт та знати номер декларації. Без документів, що підтверджують особу вантаж не видається. У відділенні нової пошти ваше замовлення зберігається 5 днів. На 6 день здійснення автоматично повертається відправнику. Будь ласка, отримуйте ваші замовлення вчасно. При отриманні замовник зобов'язаний перевірити цілісність та комплектність замовленого товару безпосередньо у відділенні в присутності працівника кур'єрської служби. У разі виявлення пошкодження або недостачі замовленого товару повинна бути оформлена відповідна претензія на фірмовому бланку Нової Пошти. Якщо ви цього не робите на відділенні перевізника, пізніше претензії не можуть бути прийняті.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner